Recenze (613)
Melodie mého srdce (2007)
Veľmi krásny film...dochádzajú mi slová :) Pre mňa to bolo osvieženie (po niekoľkých drámach, ktoré som naposledy pozrela) a taký nádych niečoho povznášajúceho ako je napríklad hudba.
Ve jménu Angela (2002)
Tento film patrí k mojím srdcovkám spomedzi romantických komédií. A Sylvester tiež... :) v tomto filme.
Kameraman: Život a dílo Jacka Cardiffa (2010)
Nielen o živote Jacka Cardiffa, ale aj trochu z histórie kinematografie a práca Jacka so zaujímavými ľuďmi, ktorí sa podieľali na vývoji filmu v 20. storočí..
Znovu a jinak (2011)
Už dlho som nevidela takú kravinu. Podľa mňa najhoršia rola akú kedy Charlize zahrala – pošahanú ženskú, ktorá prapodivným spôsobom lieči svoje depresie. Maximálne jej nepristane chodiť vkuse strapatá a s kadejakou fľašou chlastu v ruke ako dáky homelessák. Dalo mi zabrať to vôbec dopozerať. Toto nie je dráma. To je úplná blbosť. Nudné a prázdne.
Hledání Země Nezemě (2004)
Freddie Highmore ma očaril najviac. Vďaka nemu to rozprávkové kúzlo ešte viac zosilnelo. Sedí v divadle, díva sa na hru Peter Pan a jeho zlatá tvárička a detský dychtivý pohľad ma chytili za srdce.
Dlouhá cesta (2002)
Príliš sladké :) Sladká Jamie (Mandy Moore) ako nevinný, nežnučký cukríkovitý cukríček, čistý ako ľaľia.. Ale veľmi pekné..
Nejlepší z gladiátorů (2003) (TV film)
Dovolím si ohodnotiť tento film trochu vyššie. Po prvé, mne sa to páčilo a po druhé, keď už kvôli ničomu inému, tak minimálne Stephan Luca pohladil môj zrak dostatočne.
Škola života (2009)
Carey Mulligan sa podobá na jednu moju známu a tak čumím a rozmýšľam, že tú tváričku som už niekde videla. Podobá sa zvlášť v tomto filme s tým francúzskym účesom a mierne šikmými očami. A tak, keď som tú spomínanú známu stretla večer v bare, tak mi to došlo, že je to ona, tá dvojníčka. Carey Mulligan, hrala dosť chytrú dievčinu na svoj vek (16 ročnú Jenny) ibaže v realite opak je pravdou v mnohých prípadoch bohužiaľ. Film nenudí, aj keď dej nie je príliš nespútaný a živý, ale skôr konštantný.
Na hraně lásky (2008)
Má to, čo správny film má mať. Výborných hercov, ktorým som uverila všetko, atmosféru a emócie, ktoré divák precíti. Možno som práve na niečo také mala náladu a tak si tento film rýchlejšie našiel cestu do môjho diváckeho srdiečka, som veľmi spokojná.
Rocky IV (1985)
Stallone bol fakt v dobrej forme. Rockyho už videl asi každý a ja som konečne dohnala to, čo som zameškala :) čestne priznávam, že som videla Rockyho včera prvýkrát - najprv Ramba II a za ním hneď Rockyho IV. O Sylvestrovi sa mi v noci asi aj snívalo :)