Poslední recenze (32)
40 dnů a 40 nocí (2002)
Já prostě jen slintám nad Shannyn Sossamon. :)
Prolhané krásky (2010) (seriál)
Velké překvapení. Zatím viděno jen pár dílů. Úžasné je, že jsou všechny hlavní hrdinky velmi sympatické, takže mě baví prakticky každá dějová linka. Uvidíme, uvidíme... :) Tak doplnění: No. Když budu hodná, tak mě to prostě přestalo bavit...
Sinister (2012)
Já nevim. Těžko hodnotit... pořád jsem to nedokoukala. Rozděluju horrory na dvě prosté kategorie. Hnusárny (na ty se nekoukám - nějak mi uniká strašidelnost monentu, kdy někomu uříznete prst) a lekačky (strašidelný horrory jako kruh, insidious..) pak jsou tu samozřejmě ještě psycha (orphan - brrrr). No a tohle je něco uplně jiného. V podstatě lekačka, ale mě tam něco strašně vadí. Příjde mi to šíleně surový... záběry těch vražd nejsou nijak detailní, nic na vás nevyskočí a přesto jsem z toho měla tak hnusnej a nepříjemnej pocit. Většinou se u horrorů s kamarádama snažíme rozesmát, říkáme hloupý vtipy a děláme blbosti v těch nejnapínavějších momentech, ale tady to prostě nejde. Každej vtip by vám v té chvíly příšel černější než se dá snést. Atmosféra na vás vyloženě cáká z obrazovky a ten hnusnej pocit na krku jen tak nezmizí. Pochybuju, že to někdy dokoukám... Moc velkej a těžkej kalibr. Na tu kazetu "pool party" jen tak nezapomenu... brrrr. A samozřejmě ten soudtrack - to nemohl dát dohromady nikdo psychicky zdravej. JEN PRO SILNÉ POVAHY PS: Znepojivé! Silně znepokojivé. To je pěknej výraz pro Sinister.