Recenze (68)
Prci, prci, prcičky: Nahá míle (2006)
Tak tohle jsou klasický prcičky....(komu se nelíbí předchozí, tak ať se na tohle ani nekouká!) Mě se celá tahle řada teenage-komedie zalíbila a tenhle díl, i když je to pětka, je pro mě nevybočující kvalitou z celé řady... Samozřejmně Eugene Levy jako taťka, který rád poradí, nesmí chybět :-)
Srdce k pronajmutí (1997) (TV film)
průměrný rodinný filmek, hodí se k vánoční pohodě
Návrat idiota (1999)
3,5 *
Spy Kids 2: Ostrov ztracených snů (2002)
1* za prasoptáka :-)
Sklapni a zastřel mě (2005)
Díky Karlu Rodenovi je to film na úrovni, i když se mi taky zalíbil Andy Nyman v roli muže, který se chce nechat zabýt....připadal mi jako takový "ňouma", ale byla to sympatická postava! .....ale to bylo téměř vše, co se mi na tom filmu líbilo.....
Zlouni z vesmíru (2005)
Tak k tomuhle neni co dodat. Rozhodoval jsem se mezi odpadem a 5*, protože tahle komedie je neuvěřitelná, nechutná, zvrácená, zábavná a zároveň hrozně stupidní při pohledu na ty tuny krve všude kolem. Nejlepší scénu nebudu prozrazovat, aby se měl každý na co těšit, protože to stojí za to:-)
Co je šeptem... (2005)
Dal bych 3*, ale tu jednu hvězdičku navíc tam musim přidat za úžasně propracovanej příběh filmu a zvláště za zápletku, která se nějak týkala prakticky každé z hlavních postav a pomalu do ní zapadaly při jejím objasňování...to se mi vážně líbilo
Obchodník se smrtí (2005)
Tak tohle byl pro mě nejpovedenější výkon Nicolase Cage, jaký jsem u něj kdy viděl. Hlavního hrdinu Yuriho stvárnil výborně, ale velkouzásluhu musíme nechat Andrewovi Niccolovi, protože tenhle snímek se mu velice vydařil. Yuriho komentáře byly často tragiské, avšak trefné, někdy i vtipné a velice realistické!
Jádro (2003)
Tohle jsem viděl jen omylem a bylo to zklamání z maření času koukáním na tenhle podprůměrnej sci-fi akčňák....tohle byla vážně nudná záležitost, nemělo to šťávu...
Siska (1998) (seriál)
typicky německá produkce krimi seriálu do televize.....