Recenze (14)
Jesus Camp (2006)
Chýbalo mi tam nejaké poriadne poukázanie na to, že takto dopadnú náboženstvá/sekty, ktoré sa neriadia naozaj tým čo je v Biblii.
Drž hubu! (2003)
Pamätám si ako mi Edo K. požičal kazetu s týmto filmom... Fakt sa to oplatí pozrieť ;)
Sabrina - mladá čarodějnice (1996) (seriál)
Najlepši na celom serialy je Salem :D
Právě Peck (2009)
Dosť dobrá komédia :) Na niektorych veciach som sa doslova rehotal :D
Bulšit (2001)
Odpad môže dať len idiot bez zmyslu pre humor :)
Aein (2005)
Veľmi pekna bola ta Kórejčanka :D Nerad pozeram na japonské nie to ešte na kórejske filmy ale tento sa mi páčil. Odporúčam pozrieť.
Mrazík (1964)
Ale Česky dabing sa mi nepači. Slovensky je lepši.
Machete (2010)
WHERE IS MY WIFE AND DAUGHTER?! :D
Expendables: Postradatelní (2010)
Kdo tě poslal?Tvuj kadeřník :D
Hodný, zlý a ošklivý (1966)
Najlepší western :)