Recenze (249)
Temný rytíř (2008)
Zatrnulo ve mně, když zastřelili poručíka Gordona! To né, to né, úpěla jsem, nejsympatičtější postava a tohle... Naštěstí to byl jen sprostý trik, jak mi zahrát na nervy... Ale jo, líbilo.
Smrtící epidemie (1995)
Slušně obsazené, slušně natočené, dobře zahrané. Taková hollywoodská klasika... ale dobře se na to kouká.
Ostrov doktora Moreaua (1977)
Viděno jako NOVÉ v kině! To už je let!!! A co mě nejvíc pobavilo, to spojení York-Lancaster... puberta, co chcete. Válka růží a tak. Jinak solidně zpracovaná klasika.
Star Trek IV: Cesta domů (1986)
Úžasné jako knížka a úžasné jako film. Tentokrát žádné vesmírné extravagance, ale poctivá matička Země - v ohrožení, jak jinak, a naši staří dobří... posádka ji zachrání, tak jako zachránila spoustu jiných světů. Moc jsem si to užila.
Podfu(c)k (2000)
No páni... jak jsem byla ráda, že Stathamovi s kámošem nakonec přálo štěstí! Ten pes, v tom bylo jádro pudla :-) !!!Jedině škoda, že nás Franky-Mám-problém-s-hazardem-Čtyřprsťák opustil tak záhy...
Strach a hnus v Las Vegas (1998)
Tak tohle... nemůžu komentovat. Čelist mi spadla už při přejetém netopýrovi a pusu jsem nezavřela až do konce. Je to Gilliam a není to Gilliam... Hoši jsou oba skvělí a výteční a k sežrání a Christina Ricci je slaďoučce pitomá a báječná a ... a přece jen to jde okomentovat!
Smrt talentovaného ševce (1982)
Knížka je knížka, ale tohle zpracování je hodně povedené. Nezapomenutelný okamžik : "Von to našel. Von to vážně našel! To s nim zas nebude k vydržení... "
Šestý smysl (1999)
Ano, ta pointa, ta pointa... Při prvním shlédnutí jednoho naprosto odrovná. Při druhém si ji vychutná. Při dalších má šanci vychutnat si celý film.
S čerty nejsou žerty (1984)
Hodně povedená variace Čertova švagra. Výtečně vybraní herci, najmě Karel Heřmánek!!!
Stvoření světa (1957)
Za prvé sentiment - jediný film, který jsem viděla se svým dědou. Za druhé nadšení - miloučký příběh, příjemná animace a jedinečný pan Werich.