Recenze (48)
Olive Kitteridgeová (2014) (seriál)
První díl -> fakt na to budu koukat dál? Druhý díl -> to už je lepší. Třetí díl -> skvělé. Čtvrtý díl -> geniální seriál!
Tohle je náš svět (2016)
Film, který mě přiměl zamyslet se, které ze svých hodnot vyznávám opravdu, a které jen teoreticky... Moc dobré!
Příchozí (2016)
Nelinearita času vyjádřená jazykem - geniální!
Vinyl (2016) (seriál)
Tak trochu seriál pro lidi z branže, dost věcí ocení ti, co se v prostředí "hudebního průmyslu" pohybují.
Učitelka (2016)
Skvělé drama, které na malém prostoru jedné třídy v konkrétní době ukazuje obecné principy fungování lidské společnosti. Nejlepší film Hřebejka a Jarchovského od Musíme si pomáhat! Mrazivé...
Mimoni (2015)
Příběh skutečně slabý, ale když ty gagy jsou vážně dokonalé. A za ten, kterak mimoni překazili natáčení amerického přistání na Měsíci v hollywoodském studiu, za ten hvězdička navíc!
Interstellar (2014)
Od Matrixu jsem neviděl film, který by servíroval tolik důležitých informací na zlatém podnose skvělého a výtečně natočeného příběhu!
Na hraně zítřka (2014)
Tak skvělý nápad a tak prošustrovaný...
Neznámý (2011)
Mrazivě realistické...
Gravitace (2013)
Běžte do kina. Jinak v televizi budete budete litovat...