Oblíbené filmy (10)
Mrtvý muž (1995)
Co říct. Kinematografická nirvána. Film, od kterého jsem nečekal téměř nic, mi dal tolik, že jen s těží hledám adekvátní slova. Černobílá filmařská poezie v tempu nádherných riffů Niela Younga. Putování Deppova Williama Blakea a jehou souputníka, obtloustlého indiána Nikoho, jenž Deppa považuje za reinkarnaci svého oblíbeného básníka, jsou protkány situacemi, které vás tuhle pobaví a tady zase zamrazí. Jestli bych někdy použil slovo dokonalost, pak by to bylo nejspíš zde.
Útěk do divočiny (2007)
Strach a hnus v Las Vegas (1998)
Smrtelné zlo 2 (1987)
O myších a lidech (1992)
Pulp Fiction: Historky z podsvětí (1994)
Prozatím nejlepší Tarantinovo dílo. Skvělé dialogy z prostředí, které je pro mě (ve filmu) jedno z nejatraktivnějších. Naprostá absence "hluchých" míst a podařenej comeback Johna Travolty. A ten soundtrack....mňam
Temný rytíř (2008)
Forrest Gump (1994)
Dokonale převyprávěný příběh o chlapíkovi co měl o něco víc štěstí než rozumu. Koukat na něj, jak se nachomejtává ke zlomovým okamžikům své doby mě nejspíš nikdy neomrzí. Zcela jistě jeden z nejlepších filmů. Kdyby to šlo, dám šestou hvězdičku za soundtrack. Run Forrest, run!