Recenze (69)
Takoví normální zabijáci (1994)
Velké zklamání. Ani to nešlo dokoukat kvůli tomu příšernému stylu!
Pravdivá romance (1993)
Tarantinovská dokonalost až na ten konec, ale určitě mnohem lepší než pokračování jeho scénáře v Takových normálních zabijácích aneb kéž by to natočil Tarantino a nejlépe oba dva filmy.
Transformers 3 (2011)
Přesně to odpovídá tomu co na svém profilu popisuji jako dvouhvězdičkový film....takže tak! :)
Schindlerův seznam (1993)
Nádherný umělecký zážitek od první do poslední minuty a to včetně závěrečných titulků. Tři hodiny jsem se zaujetím sledoval jednu z největších tragédií lidských dějin a příběh jejích aktérů. Nenechte se zmást čtyřmi hvězdičkami, to je spíše můj problém. Tohle je určitě jeden z nejlepších filmů vůbec a rozhodně jej každému doporučuji!
Spalovač mrtvol (1968)
Mistrovské dílo české kinematografie! Jediný důvod proč nemohu dát pět hvězd je, že neholduji takto depresivním výpovědím i přes osobitý humor....
Tenkrát na Západě (1968)
Prvotřídní western? Možná. Mění moji oblíbenost tohoto žánru? Nikoliv....
Hřiště snů (1989)
Bál jsem se, že to bude jen další hloupý americký rodinný film, ale tohle dámy a pánové je jako sbírka poezie a Leadership-book v jednom! ;)
Čtyři pokoje (1995)
První dvě povídky za tři hvězdy, druhé dvě za pět - škoda....
Univerzální voják (1992)
Ackovy film z beckovych ingredienci.
Lhář, lhář (1997)
Jim Carrey v nejlepsi forme! :D