Oblíbené seriály (8)
Přátelé (1994)
Neverím, že sa nájde seriál, ktorý bude lepší...len škoda, že má len 10 sérií...10/10
Misfits: Zmetci (2009)
Pre mňa najlepší seriál aký som kedy videla :-) a to som si po prvých troch dieloch vravela, ok, seriál dobrý, ale prečo až tak vysoké hodnotenie?Už som pochopila a zrazu všetky seriály s fantazy postavami mi prídu ako smiešny slabý odvar. Je to niečo uplne odlišné od ostatných, skvele spracované,nové, herci perfektne zapadli do svojich rolí (konečne nezízame na vyumelkovane umelé ženské tváre s perami od botoxu a ani na steroidmi napchatých chlapov) a hudbu ani nespomínam (soundtrack mi ešte hodne dlho bude robiť spoločnosť). A Iwan Rheon... zaslúžil by si oscara...neskutočne brilantne zahral Simona Bellanyho...klobúk dole a navyše je mňamka :-)
Upíří deníky (2009)
Prvá séria: 70% a druhá séria: 95%. Perfektný seriál v ktorom sa neustále niečo deje...píšem hlavne o druhej sérií, ktorá je o hodne lepšia ako prvá.
Skins (2007)
V prvej sérii mi niečo stále chýbalo k dokonalosti, druhú sériu by som ohodnotila ako dokonalú ak by som nevidela tretiu a štvrtú :-D. Herci výborný, zaujímavý dej i ked dosť surovo podaný a často hooooodne prehnaný...Tretiu generáciu som sledovala len piatu sériu a potom som to prestala sledovať pre nudu, nesympatických a už nie tak dobrých hercov a hlavne preto, že im očividne došli nápady :-).Začala to byť nudná sračka. Zhrniem: výborný seriál, som fanúšik druhej generácie ale ďalej ako po piatu sériu nikomu neodporúčam pozerať.
Simpsonovi (1989)
True Blood: Pravá krev (2008)
Prvá séria: ***** Druhá séria: tá premena dediny na kvázy "zombíkov" :-) mi prišlo už ako priveľa takže:*** a pol hviezdy. Tretia séria:** - slabota bez deju s mnohými chybami a nedomyslenými vecami...