Recenze (1 667)
Šantaram - Úplně na dně v Bombaji (2022) (epizoda)
Překvapivě zajímavý seriál.
Šantaram - Bombajské ne (2022) (epizoda)
Rozhodně né taková kravina jak jsem se po vykutáléném útěku z vězení obával. Druhá polovina dílu mě bavila a navnadila pro sledování dalšího dobrodružství Charlieho v Bobmaji. 75%
Král Tulsy - Caprice (2022) (epizoda)
Takhle má vypadat jeden z dílů o mafiánským veteránovy. 5* 85%
Yellowstone - Tall Drink of Water (2022) (epizoda)
Tentokrát "neůřaduje" John , ale Rip a Beth. Skvělý díl.
Médium - Bazmek (2022) (epizoda)
Fakt super seriál. Celé je to krásně podmanivé, že jsem hromadu dílů zkouknul v podstatě naráz. Baví mě, jak se tvůrci nebojí dostat hromadu postav na hranu. 5*
Král Tulsy - Center of the Universe (2022) (epizoda)
Slabší než první díl. Taková ta konverzační pohodička s seriálovou emocionální rutinou kde si má divák udělat s postavami nějaký ten vztah. Bylo to fajn, ale tohle není seriál o taxikáři nebo farmáři. Tak pojďme trochu přitlačit. 4*
Médium - Bonus za empatii (2022) (epizoda)
Sakra tohle mě baví. Pálím 5*
Médium - Pilot (2022) (epizoda)
NO Ty krávo, pecka!
Strážci Galaxie: Sváteční speciál (2022) (TV film)
42 minut a jedna opravdu dobrá scéna (předání "prezentu"). Z tohohle mohla bejt pěkná 5minutová jednohubka, místo toho to natáhli na naprosto zbytečnou čtyřicetiminutovku.
1899 (2022) (seriál)
Za provedení bych dával plnej počet. S chutí ano. Za nápad s pohráváním si s myslí také hodnotím vysoko. Konec je ale brutálně odfláknutej. V podstatě se vůbec nic nedozvíme. Nedozvíme se jak, proč ani jak dlouho, kdo a kdy... Takže nezbývá než čekat na další řadu a doufat, že se nám puzzle začne maličkato skládat. Pokud se udrží úroveň provedeni, nebudu s tím mít žádný problém. za mě 3* 75%