Recenze (440)
Vikingové (2013) (seriál)
no teda! travis se svým pološíleným úsměvem mě dostal do kolen :) ..neskutečně příjemné překvapení, klasicky plné násilí, ale tentokrát krásně bez skrupulí.. vikingové byli pohanští barbaři a přesně tak je seriál popisuje.. me likey!
Californication (2007) (seriál)
první řada byla legendární, pak kvalita s každou další sezónou klesá do hov*n.. škoda no.. potenciál to má, Duchovnemu je ta role snad šitá na míru.. ale je to klasický showtime, překombinovaný do nesmyslna.
Lucky Louie (2006) (seriál)
standupky louise c. k. upřímně ráda nemám, ale tenhle seriál je výborný. legendární vtipy.
Hale and Pace (1988) (seriál)
dnes už trochu přejedené, ale určitě povedené
Dr. Horrible's Sing-Along Blog (2008) (seriál)
joss je boss.. a neil je magor <3
M*A*S*H (1972) (seriál)
srdcovka, kterou člověk zkoukne stokrát a pořád pobaví :)
Putování s dinosaury (1999) (seriál)
kdo z nás to nemiloval.. :)
Luther (2010) (seriál)
když chtěli Idrise obsadit do role 007, přišlo mi to komické.. ze zvědavosti jsem si stáhla tohle a bohudík za to! lahůdka..
Impérium - Mafie v Atlantic City (2010) (seriál)
tady slova nestačí..
Domek z karet (2013) (seriál)
ano, ano! myslela jsem si, že Newsroom už nic nepřekoná, ale tohle je Newsroom na druhou - tvrdší, nekompromisnější, bez naivity a patosu.. skvělé.. a s navíc Kevinem Spaceym v hlavní roli, no co víc si přát.