Recenze (228)
The Punisher: Dirty Laundry (2012)
Takhle na ně!4*
Muži v černém 3 (2012)
Ne úplně tak dobrý jako předchozí díly, ale i tak jsem se bavil. Will Smith je borec a hraje skvěle. Přidat trošku na ději a bude tu super. Slabší 4*
Formula 51 (2001)
Zas tak super to nebylo, ale prostě britská komedie, suchej humor a dva super herci, jinak než za 4* to nejde!
Kmotr (1972)
Asi budu za analfabeta, ale zas až tak se mi to nelíbilo. Nevím. Asi bude potřeba podívat se na to ještě jednou, protože teď vidím, co jsem asi neviděl dostatečně. Každopádně minimálně ten konec za to stál. Stejně jako to, že jsem se během celých 3 hodin nenudil. Slabší 4* a uvidíme, co přinese opakované shlednutí.
Kravaťáci (2011) (seriál)
Po prvním dílu jsem se nemohl odpoutat a musel jsem koukat dokud jsem nedokoukal. Za začátku povrchní duo dvou borců se v pozdějších fázích mění na velice zajímavou hru ve firmě. Některé postavy si zamilujete stejně jako já donu, jiné budete prostě nenávidět, jako já Luise a některým se budete prostě smát, jako já tomu divnýmu blonďatýmu koncipientovi. Humor, napětí, inteligentní děj s inteligentním humorem. Smrtelná kombinace. 5*
Avengers (2012)
Pro scifi fandu nebe na zemi. Obvykle dementní dialogy, děj či stupidní závěr se nekoná. Naopak dostanate 2hodinovej nášup s dezertem na konec v podobě půlhodinový mega-ultra-super bitky. Nejoblíbenější postava rozhodně Hulk:-).Těším se na dvojku. 5*
Bitevní loď (2012)
Lepší jak poslední transformeři. Solidní děj, akce, žádný zbytečný dialogy. Koneč sice trošku kýčovitej, ale rozhodně jsem se nenudil. Povinnost pro každého sci-fi fandu! 4*
Chata v horách (2012)
Hodně nevšední "horor", jestli se tak dá vůbec nazvat. Určitě se najde pár strašidelnějších momentů, ale jako celek to působí jinak. Zajímavě. Ta myšlenka je hodně originální, pěkně zpracovaná, se zajímavým koncem. Doufám, že žádná taková laboratoř u nás neexistuje:D. Zaslouží si 4*
Noční hlídka (2004)
Ujetý a divný. Nic jinýho mě nenapadá. Divná kamera, příběh a celkové, hodně zmatené, pojetí. Některý bitky ušly. Stačila by lepší kamera a hned by to bylo kvalitnější. 2*
Riziko (2000)
Tak peníze se dají vydělávat různě. Mě jsou finance blízké tak jsem si to užil. Z křesla Vás to nevytrhne, ale nudit se taky nebudete. Příběh malý ryby, která se dostane k ne zrovna poctivýmu byznysu a uteče jen tak tak. Dobrý 3*