Recenze (64)
Okresní přebor - Poslední zápas Pepika Hnátka (2012)
Pre fanúšikov seriálu dobrá podívaná . No tí čo seriál nevideli alebo sa im nepáčil by to hodnotili asi slabšie :).
Atlas mraků (2012)
Dobre pozerateľné, zaujímavé, chýbalo mi však nejaké hlbšie prepojenie príbehov. Možno keď si tento film pozriem ešte raz zmením názor.
Mamma Mia! (2008)
Príbehovo strašne jednoduché, ale s tými pesničkami sa mi to proste pozeralo dobre. Neviem či tam bol nejaký song, ktorý by sa mi nepáčil :)).
Méďa (2012)
Mám veľmi rád Family Guy a ich humor, preto som sa na tento film veľmi tešil. Zostal som však trochu sklamaný, ťakal som od toho viac. Klasický príbeh s "dospeláckymi" prvkami, ktoré boli niekedy fakt dobré, ale nevyniesli ho medzi moje top.
Do Říma s láskou (2012)
Myslím si, že žiadneho fanúšika Woodyho Allena to neurazí, aj keď po Midnight in Paris je to slabší odvar. Hlavne je to komédia, možno mi vadilo, že tam nebolo aspoň trochu vážnosti (príbeh Zuckerberga a Ellen Page) , ale za to Leopoldo Pisanello bol úplne boží :D.
Šťastlivci (2008)
Celkom fajn road movie, krásna Rachel McAdams aj keď mi vadia tie reči o tom ako amíci bojujú za vlasť a všetci im za to nesmierne ďakujú. Ale to už je na inú tému :).
Nezapomeň na mě (2010)
Film, ktorý tu 4tú hviezdičku dostal asi len kvôli poslednej scéne. Ale aj bez toho sa na to dobre pozeralo, ani Patizón mi nevadil tak ako som očakával. Celkom rýchlo ušiel čas, čo sa mi v poslednej dobe už tak často nestáva.
Alex Ovechkin: The Gr8 (2010)
Ako veľký fanúšik NHL by som to odporučil každému kto je na tom tak ako ja :). Celkom pekná a zaujímavá podívaná a po tomto dvd asi začnem Alexandrovi Veľkému fandiť viac ako doteraz. Najviac ma dostalo keď jeho otec vravel o tom, že mu ešte kedysi v Rusku chýbali 3 góly aby dorovnal rekord Bureho, tak strelil 6 v poslednom zápase. Uau! A tiež to ako pozrel na predavačku v McDonalde keď mu povedala cenu :D.
Love (2011)
Za normálnych okolností by som tomuto filmu dal hviezdičky 4, ale keďže ide o počin slovenskej kinematografie, od ktorej som asi ešte nič tak dobré nevidel, dám 5. Konečne tam neboli žiadne nezmyselné, nudné pasáže a celý film prešiel len taký fukot. Najviac ma potešila tá Fast & Furious scéna :))).
The Courageous Heart of Irena Sendler (2009) (TV film)
Zena, ktora si za to co spravila, zasluhuje obdiv a pamiatku takehoto typu. Vzdy ma vedeli dostat filmy podla skutocnej udalosti, a navyse ked sa k tomu nakoniec vyjadria ludia, ktori si to prezili - v tomto pripade samotna Irena Sendlerova.