Recenze (113)
Spider-Man: Bez domova (2021)
Naprosto famózní ukončení trilogie 👏🤩🤩 .. Nemůžu uvěřit tomu že se povedlo natočit něco tak brilantniho ...
8bitové Vánoce (2021)
Pěkná odreagovačka Vánoční 😁👍
Red Notice (2021)
Není to úplná pecka na ten rozpočet , ale dá se na to koukat 👍 .. tři hvězdičky
Poslední souboj (2021)
Takže Ridley Scott nemůžu říct že to byl top, ale chápu tu malou návštěvnost kin ne každý to pobere a odchází na začátku. Za mě 80 procent Jodie to zahrála skvělé ☺️
Zhoubné zlo (2021)
Po dlouhý době good horror 👍👍
Free Guy: Hra na hrdinu (2021)
Příjemná odreagovačka pro Gamery jako takové povinnost ;)
Sebevražedný oddíl (2021)
Gunn je prostě machr a nikdo mi to nevymluví. První teoreticky díl Suicide Squad total shit .. Opravdu jsem se bavil nechápu ty nesmyslné komenty občas ostatních. Postavy , které měli šílené schopnosti i když mě zklamal Roorke , který si tam moc nezahrál.
Stranger Things (2016) (seriál)
Parádní seriál 👍
Black Widow (2021)
Děkuji za tento skvost ,ktery jsem si mohl užít v Premiér Cinema Teplice s neuvěřitelným zvukem a parádní atmosférou bez křupaní popcornu a podobného svinsta 😁 čím se tam lidi cpou... Parádní akční scény úžasný příběh bez hluchého místa a nečekaný závěr jako vždy děkuji Režisérce a MARVELU 🤩
Válka zítřka (2021)
Neočekávaně až poutavý akční film u kterého jsem se bavil až do konce. Paráda