Recenze (73)
Žhavé výstřely 2 (1993)
Naj medzi paródiami. Ako malý som to videl strašne veľa krát :)
Kandidát (2013)
Rozodoval som sa medzi 3 a 4 hviezdami. Nakoniec dávam 4. Bavilo ma to, nenudil som sa a bolo to slovenské. Kiež by sme točili viac podobných filmov
Ve jménu krále 2 (2011)
Čo? Dajte mi pero, papier, a kým mi navaríte čaj, napíšem lepší scenár.
Arabela (1980) (seriál)
Miloval som tento seriál a stále milujem
Hobit: Šmakova dračí poušť (2013)
Ak Neočakávaná cesta ubehla ako voda, Šmasaker ubehol ako šíp vystrelený Legolasom. Film ma takmer dokonale pohltil. Napriek tomu sa mi však Neočakávaná cesta páčila trochu viac a u mňa zatiaľ jasne vedie.
Romeo a Julie (1968)
Vynikajúce spracovanie. Ako všetci tu, aj ja som sa zamiloval do Julie. A tá hudba mi bude v hlave hrať ešte dosť dlho. Možno na ňu ani nezabudnem, pretože na melódie mám hlavu ako stvorenú.
Sněhurka (2012)
no nič moc, čakal som viac.
An Adventure in Space and Time (2013) (TV film)
Iné hodnotenie ako päť hviezd proste dať nemôžem. skvelé
Wolverine (2013)
X-menov mám veľmi rád a Wolverina tiež, ale tento film bol pre mňa zbytočný.
Maska (1994)
ako malý som bol z tohto filmu úplne mimo. Nahral som si ho na kazetu a potom dookola pozeral tie super efekty, ktoré som si pauzoval a posúval snímok po snímku.