Oblíbené seriály (8)
Kobra 11 (1996)
Columbo (1971)
Brutální Nikita (1997)
Dr. House (2004)
Knight Rider (1982)
Odložené případy (2003)
Expozitura (2009)
Seriál se mi moc líbí, dokonce ho sleduji podruhé. A jelikož si člověk vše nemůže zapamatovat, protože lidí a událostí se stane spousta, vlastně mě znovu jednotlivé díly překvapují a těším se na další pokračování.