Oblíbené seriály (10)
Sherlock (2010)
Gilmorova děvčata (2000)
Legendární a jeden z mých nejoblíbenějších seriálů. Na jeho konci mě mrzelo, že už končí, ale je třeba říct, že závěr byl udělán fakt dobře. Nedošlo tak k nekonečnému prodlužování na úkor kvality, jako to u jiných seriálů často bývá. A Lorelai je božská :) Stars Hollow a jeho jedineční obyvatelé, které jsem si naprosto zamiloval...
Hra o trůny (2011)
Temný případ (2014)
Ripper Street (2012)
Dva a půl chlapa (2003)
Škoda, že už to Charlie nevydržel a odešel, Ashton rozhodně není tak vtipný a vlastně celá série po Charlieho odchodu už kvalitou klesá níž :(
Chuck (2007)
Tak jsem na konci několika denního maratonu s Chuckem...Musím říct, že mě naprosto vtáhl, skvělá směs akce a komedie. Nicméně pro mě zůstává především romantickým příběhem. Výborné herecké obsazení, každý hraje jako by byli skuteční. Chuck a jeho obličeje, Caseyho trefné hlášky, přesný soundtrack, neskutečná chemie mezi Chuckem a Sarah...rovněž mě hrozně baví i obsazení menších či větších rolí pro další známé herce, pro mě oblíbené Dalton, Anne-Moss, atd. Je jasné, že každá série se kvalitně obměňuje, i souhlasím se spoustou lidí, že 5. je možná navíc, ale v celkovém příběhu tam patří a uzavírá kruh. Ale jak jsem zmínil, pro mě je nejdůležitější hlavní dějová linka, které jsem naprosto propadl a doslova se do ní vžil, celý seriál fandím Chuckovi se Sarah. Závěr seriálu mě totálně rozsekal a navíc mi připravil spoustu dalších chvil při vzpomínání na něj. Nezbývá mi, než věřit v sílu "One Magical Kiss". A proč nakonec 5 hvězd...nejspíš pro to, že jsem se stejně jako Chuck zamiloval do nádherné Sarah!