Recenze (222)
Saló aneb 120 dnů sodomy (1975)
Na to, že byl tento film natočen v době hlubokého totalismu, kde byla cenzura na prvním místě, tak zašel i daleko za hranice dnešního liberálního vnímání. Navíc v Itálii, nejvíce náboženské zemi Evropy, kde je dodnes homosexualita sprosté slovo. Tento film si nebere servítky zkrátka před ničím. Příběh je po celou dobu velice chladný a přímočarý, zkrátka člověk z něj má špatný pocit. Pár týdnů po natočení této nechutnosti někdo režiséra umlátil baseballovou pálkou, tato reakce je asi adekvátní.
The Human Centipede III (Final Sequence) (2015)
Dieter Laser (maniak z prvního dílu) zde předvádí opravdu excelentní herecký výkon!!! Laurence R. Harvey (úchylák z druhého dílu) je nyní takový hodný strejda :) Bree Olson znamenitá. Režisér celé trilogie Tom Six mě velmi mile překvapil. Všechny tři díly hodnotím jako zdařilé. Mám opravdu radost :D
Život i smrt porno bande (2009)
O tom, že Srbům zvoní hrana, nemá smysl dlouze polemizovat (viz Srpski film). Nabízí se ale otázka: Proč a hlavně pro KOHO jsou tyto filmy natáčeny? Tolik zvrácenosti, nevkusu a deprese v jednom filmu je neúnosné pro obyčejného diváka.
Forrest Gump (1994)
Nejlepší film všech dob.
Mamka & taťka (2008)
Kvalitní exploitation. Jediné co mi vadilo, byl konec. Filmy, kde se vzbouří nejslabší holka a zpacifikuje všechny silné záporáky, opravdu nemusím.
Braindead - Živí mrtví (1992)
:D
Lidská stonožka 2 (2011)
Daleko "lepší" než první díl! S přibývajícím časem roste Martinova brutalita. Začíná tak na 90%, končí na 100%.Tento film měl šokovat a to se mu podařilo. Navíc skvělý výběr hlavního hrdiny. Píši za jedna. :)
Soudkyně Barbara (2015) (pořad)
Ku*va do p*či jsem fakt nas*anej
Jackass: Děda Mizera (2013)
Knoxville naprostá jednička. Nejlepší scénu si nechali až na samotný konec. Byla to taková TŘEŠNIČKA na DORTU (cherry pie). :DD
V cizí kůži (2011)
Opravdu skvělej film! :)