Recenze (222)
Zoufalé manželky (2004) (seriál)
Eva Longoria :)
Srbský film (2010)
Ty vole, co to bylo ?!?!?! Odpad nebo 5 hvězd, jinak se to ani hodnotit nedá.
Věřte nevěřte (1997) (seriál)
Většina příběhů se mi zdála smyšlená, ale když řekli, že některý z nich je pravdivý, tajil se mi dech. No prostě můžete věřit, či nikoli.
Hory mají oči 2 (2007)
Barbar Hovnar :DDD
Vymítač ďábla (1973)
Většina lidí tento film považuje za nejlepší horor ze všech. Asi jsem čekal příliš. Je to hodně kontroverzní film, proto se nedivím církvi, že proti němu ostře protestovala. Na filmy typu "Satan přichází" nebo "Vymítač ďábla" se už raději dívat nebudu, protože mi to přijde spíše nudné nežli strašidelné.
Mrazík (1964)
U nás v ČR je snad ještě známější než v Rusku :D :))))
Milionář z chatrče (2008)
Jai ho !! :))
Pláž (2000)
Po zhlédnutí takových to snímků mám vždy chuť pozměnit svůj život. Děj vás zaručeně vtáhne. Skvělé herecké výkony a hlavní znělka (All saints - Pure shores) je vskutku famózní. Ke konci filmu se musel scénárista asi zbláznit, jinak si to nedokážu vysvětlit. Ani kvůli přepísklému konci nemůžu jinak, než-li udělit plné hodnocení. :))
Srážka s mimozemšťanem (2011)
Senzační film. Dobré gegy, vtipné dialogy, zkrátka všechno šlape jak má. Nemám co vytknout - prostě bomba. :)))
Deuce Bigalow: Dobrej striptér (1999)
Maximální dávka humoru :)