Recenze (131)
Přežít svůj život (2010)
Švankmajer - Nolan 1:0
Szulamit (1916)
Klasický príbeh o láske, zrade a pomste (videl som ho len v maďarskom pôvodnom znení, takže si čo-to domýšľam). Na jeden z prvých maďarských filmov však celkom dobré. Akurát kameraman by si zaslúžil jednu do držky.
Absurdistán (2006)
Neskutočná pitchovina so zaujímavým presahom. Debilizácia pokračuje...
Hrabě Monte Cristo (2002)
Hollywoodske prasáctvo vo svojej najhoršej podobe. Troška úcty, áno?! Troška úcty!
Šakal (1997)
Najlepšie na tom boli ... úvodné titulky, aneb dlhá bola cesta k Bourneovi.
322 (1969)
Dosť odzývané a čiastočne prespané, čo je strašná škoda, pretože tam bolo pomerne veľa zaujímavých myšlienok a obrazov. Určite dám tomuto počinu druhú šancu niekedy v budúcnosti.
Pozemšťan (2007)
Viete čo je na tom najhoršie? Ten hryzavý vnútorný pocit, že by sa to dalo spraviť ešte lepšie, ešte viac, a do hĺbky, a iné záludnejšie otázky, a argumenty, a ... Vo všeobecnosti nie som zástancom remakeov, ale v tomto prípade by som kvalitnú "prerábku" uvítal. Len by to chcelo dať dokopy na placi skutočných odborníkov, nie hercov. A ani myšlienka na rozhlasovú hru nie je na zahodenie. A sakra! Ako keby som nemal nad čím rozmýšľať aj bez toho.
Něco z Alenky (1988)
Toto geniálne majstrovské dielo dokázalo po strašne dlhej dobe prekopať moju TOP 10. A dovolím si tvrdiť, že aj na veľmi dlhý čas. Myslím, že to hovorí samo za seba!
Grindhouse: Machete (2007)
No ak by mal takto vyzerať aj film, tak ho s radosťou vynechám.
Jezero smrti (2008)
... aneb jak stupidita a klišé opäť raz nad rozumom a logikou zvíťazili.