Recenze (60)
Pravý rytíř (2016) (TV film)
Nekoukatelná slátanina!
Hodinový manžel (2014)
Jen krůček od odpadu. Zachranilo to Babčáková a scéna u auta, kde vencila Stres a Anděla.
Fotograf (2015)
Bohužel ani exceletní herecký výkon Rodena a Málkové nezachrání úchylnou historii a fakta spojená se Saudkem, který je více, než umělec, perverzní prase a ordinérní "bonviván". Možná lépěji řečeno, nechutně zvrhlé prase, co se vyspí s čímkoliv, do čeho by mohl smočit ten svůj... tfuj! Ty obří prasnice, co se objevili jak ve filmu, tak i v jeho skutečném životě před objektivy, jsou pouze zoufalé kolosální prasnice, které se vyspí s kýmkoliv, kdo má vůbec zájem. Jediné pozitivum vůbec je Saudkova velice zvláštní a snesitelná práce. Je to ještě zvrhlejší, než kolosální mediální bublinátor Donšajni od prasete Menzela.
Padesát odstínů šedi (2015)
Was better than I expected!
Bez kalhot (2012)
Nedalo se vydržet ani prvních 20 minut. Film plnej obnaženejch hopsalů. Obdoba gay porna, trapné a nechutné!
Amazing Spider-Man 2 (2014)
Citim upad Marvela. Strasne nepovedeny, efekty byly dobre. Sceny strasne predvidatelne, az na umrti Gwen, coz ten dil pro me naprosto pohrbilo.
Zbav se svých miláčků (2013)
Dve * za vykon DeHaana a C. Halla za perfektne zahrane role jim na miru. Jinak dej vesmes pod (mozna i nad) prahem meho chapani.
Volný pád (2013)
Nechci soudit, ale drama z teto komunity me fakt nicim neoslovilo. Naprosto o nicem film. Vhodne leda pro uchylaky, co cekaji, jak si to dva zacnou nekde v praci nebo ve spitale. Vagni, bez ducha, bez poradneho deje.... Neztracejte cas!
Transformers: Zánik (2014)
Efekty dobré, hodně akce, nicméně už mi toho ke konci přišlo trochu moc a popravdě s ohledem na předešlé 3 díly, to nepřineslo nic nového, jen nové postavy, které neurazí, ale ani nenadchnou.
Zajatci předměstí (2011) (seriál)
Nebýt povrchně naivní Dallas, psychotického Noaha a ultra vygumovaného Ryana, nedokoukal bych dvě série do konce.