Poslední recenze (21)
Guilty Crown (2011) (seriál)
Na začátku dost čudné, ale když přežijete prvních 6dílu, dostane se Vám nevidané podívané, plné dějových zvratů, které se nepočítají na jednotky, ale spíš desítky, mraky sympatických postav a libovou hudbu, která jde ruku v ruce hezké animaci a obecně svižnému a rychlému tempu celého anime. Klidně by to, ale šlo o pár epizod natáhnout.
Date a Live (2013) (seriál)
Pro mě velice tvipné a zabávné anime, které se ale musí brát s velkou nadsázkou, ale když mu to dovolíte, velmi si ho užijete.
Angel Beats! (2010) (seriál)
Chtěl jsem hodnotit 4 hvězdama, ale díky poslednímu dílu nemůžu jinak než 5.