Poslední recenze (4)
Thor (2011)
Thor je prostě sympaťák. 80%. Ve scéně, kdy je při převlékání obdivován Darcy a Jane jsem pochopil proč to kladivo padne více jemu, nežli jeho bráchovi Lekimu :)
Hon na čarodějnice (2011)
Nebylo to tak zlé, jak jsem čekal. Ten (ksicht) Rona Perlmana prostě zbožňuji :). Škoda těch bitev na začátku, je vidět, že peněz nebylo na rozhazování. A démon na konci to úplně rozsekal. :)
Centurion (2010)
Tento film mě oslovil a to hodně. Ano, byly to jatka. Mám hrozně rád historické filmy a tento není samozřejmě výjimkou. Ale celá ta naháněná měla obrovské tempo, do konce filmu jsem nemohl popadnout dech.