Recenze (155)
Čertí brko (2018)
Opravdu roztomilá, vtipná pohádka. Kupodivu i písničky byly poslouchatelné, Jan Cina okouzlující. Vlastně celý casting byl výborný. Nenudila jsem se ani chvilku a to předesílám, že nejsem pohádkový fanda. Nechápu proč má tak nízké hodnocení, asi hejtovat nové české pohádky, je moderní. Jinak si to nedokáži vysvětlit.
Vlastníci (2019)
Prosila bych Českého lva pro Terezu Rambu.
Krásný kluk (2018)
Nepřečetla jsem si před zhlédnutím anotaci, ale během filmu jsem si byla jistá, že to napsal někdo, kdo věděl. Je to totiž zasraně reálný.
Zelená kniha (2018)
Ta čtvrtá * je pro Vigga, byl báječnej.
Roma (2018)
Krásná kamera, atmosféra, jasné charaktery, ale já bych prosila ještě víc příběh. Pro mě chvílema trochu nuda, každopádně to chce velké plátno a nic nečekat.
The Florida Project (2017)
Lépe než Radek99 bych to nezhodnotila po prvním zhlédnutí, napodruhé mě to hodné bavilo.
Dej mi své jméno (2017)
Dokonalé.
Julie (2008)
Excelentní Tilda Swinton ! Jsem ohromena.
Maminka mrtvá a nejdražší (2017)
Opravdu šokující případ, kdo neuvidí, ten neuvěří.
Učitelka (2016)
Fuj, takhle to fakt bylo.......moc vydařený film a tu svini, paní Mauréry zahrála skvěle :-)