Recenze (155)
Někdo je v lednici (2015)
Nejlepší tanec od Pulp Fiction :-D
Nick Cave: One More Time with Feeling (2016)
Tak tohle nedokáži ohodnotit. Chtěla jsem se o Nickovi něco dozvědět, ale zůstal pro mě záhadou. Byl to úmysl? Nevím. A kromě toho, že chápu jeho obrovskou ztrátu,nechápu nic. Dokonce ani žádný výrazný pocit z tohoto dokumentu nemám.
Madisonské mosty (1995)
Jak může natočit chlapík takhle ženský film? Myslela jsem si, že muži ženám nerozumí,ale tenhle jim rozumí až běda.
Richard Müller: Nepoznaný (2016)
Smutný dokument, pro mě velmi emotivní záležitost.Trochu jsem se styděla za autory i za sebe, že se na něj dívám. Mám taky pochybnosti o jeho objektivitě, nicméně za tu směsku pocitů, které ve mě vyvolal si asi 5*hvězd zaslouží.Panu Müllerovi přeji do budoucna hodně zdraví a radostných dní.
Tři slova (2015)
Film o tom, jak je stáří křehké. Tenhle film má přesně to ,co mám na filmech ráda.Je reálný až do morku kostí a to citlivé jedince nutí, dívat se na věci jinýma očima.
Krásno (2014)
Mám pro O. Sokola slabost a je tam pár scén, které mě opravdu pobavily. Nemohla jsem se, ale celý film rozhodnout, co si o tom všem myslet.
Danielův svět (2014)
K tomuhle dokumentu mám tisíc výhrad, ale v důsledku musím přiznat, že se Danielovi povedlo, ukázat mi pedofilii v "lidské tváři ". Á propos, coming out s touhle diagnozou je noční můra. To nechceš.....
Rodina je základ státu (2011)
Katastrofální dialogy, katastrofální herecké výkony (obzvláště Eva Hrbková byla tragická), většina scén byla opravdu zcela neuvěřitelná a o čem to bylo ? Jakože i zloděj je táta a manžel ? Jenom doufám, že si Robert Sedláček dělal prdel a já to nepochopila.
Beyoncé: Lemonade (2016) (TV film)
Že je Beyonce excelentní zpěvačka vím dávno, ale tady jsem dostala možnost nahlídnout ji do duše a byla jsem překvapená. V dobrém slova smyslu. Jedna hvězda navíc za tak osobní zpověď.
Zátah: Vykoupení (2011)
Asi je to chlapíkovskej film a taky asi nadsázka, ale já se nebetyčně nudila.