Recenze (155)
O slušnosti (2012) (TV film)
A o čem, že to mělo být?
Písně o lásce (2007)
Nádhera a z francouzský Francie! 95%
Proudy lásky (1984)
Tak tohle jsem vůbec nepobrala. Nuda od začátku až do konce ,pořád jsem čekala,že něco přijde a ono nic. Pro mě absolutní ztráta času.
Jednou budem dál (2006)
Člověk málem zapomněl na ty svině, jako byl ředitel školy. A že jich ve školách bylo.....a ta bezmocnost......Být dítětem je někdy opravdu těžké.
Otevřená srdce (2002)
Uvěřitelné až běda a velmi lidský příběh. Vzory lidského chování tak opakující se až mrazí.Pěkné.
Na stojáka (2004) (pořad)
Musela jsem přehodnotit, Stojáci mají pro mě výrazně sestupnou tendenci......
Soukromý vesmír (2011)
Monstrum Karel Gott a zpátky do minulosti s jednou obyč rodinou.Moc pěkné.
Čtyři slunce (2012)
Jsem ohromená.Tolik emocí,lidské upachtěnosti a jakési bezradnosti.Moc se mi líbí filmy p.Slámy a tenhle není vyjímkou. Skvělé herecké výkony všech. Film působí velmi realisticky, i když Karel je opravdu originál :-). Pro mě 95%.
Ty, který žiješ (2007)
První půlka výborná, ale potom to pro mě nějak ztratilo "tah na branku".
Warrior (2011)
Já nejsem žádný milovník filmů o sportu,ale vydržela jsem koukat a bavilo mě to hodně. Škoda jen té předvídatelnosti a pro mě trochu lacinýho konce.