Recenze (67)
Stoupenci zla (2013) (seriál)
Od profesora literatury bych čekala více rozmanitosti než Poe Poe Poe Poe kult. Ale jinak seriál super, připomíná mi něco jako mix Alcatraz a Hannibal. SIce tu má docela hejty, ale nechápu proč, je to klasická kriminálka, s trochu zajímavější zápletkou, která na sebe hezky navazuje. Dala bych čtyři hvězdičky, ale mám nějak potřebu ten seriál bránit, tak dám pět. // oprava: ten komentář před tím jsem psala před shlédnutím poslední epizody. Konec naprosto na hlavu, hlavně s tím, že všechny postavy, co umřely, se mají vrátit v další sérii.. Že se vrátí Carroll, protože tajemně uhořel a nikdo to neviděl - jasný. Ale jak se hergot může vrátit Bacon s tou blonckou z Californication? .. Nevim, třeba opět bude změna, ale ten konec mě dost otrávil.
Červený trpaslík - Série 10 (2012) (série)
Poslední série jsem neměla ráda, cca od šestky dál, ale tohle je jiná, panečku.
Absolvent (1967)
Nejlepší filmové finále, co jsem kdy viděla, pokud mluvíme o komediích. :)) Tohle je spíš místy taková trochu černá komedie, ale tím líp. A soundtrack boží.
Wolverine (2013)
Třetí hvězdičku dávám jen kvůli scéně po titulcích.
Waynův svět (1992)
Stupidní komedie. Jeden z filmů, který jsem prakticky viděla v gifech na tumblr. Ale jo, komedie, člověk se párkrát zasměje. Hlavně u absurdity Mikea Myerse a u postavy Eda O'Neilla jakožto trochu psychopatičtějšího Ala Bundy. A taky mi povězte, ve kterym filmu nehraje Alda Cooperů? Chlap je všude. A pořád válí.
Královna Alžběta (2005) (seriál)
Helen Mirren zkrátka je královna.
Bídníci (2012)
Když film skončil a já byla jediná, kdo v celé řadě nebrečel, zase jsem se na chvilku cítila jako bezcita. Pěvecké výkony podle mě dobré, i když občas to působilo trochu směšně. Muzikály trochu nechápu, ale když mě to zpívání zčistajasna vždycky pobaví, tak aspoň něco. Jeana Valjeana bych si teda nikdy nepředstavovala jako Hugha Jackmana, ale ok, proč ne, je to Jackman, to nemůže bejt špatný. Takže resumé: Bylo to fajn, neurazí, ale ani mě nevytrhne ze sedačky.
Antikrist (2009)
Pořád jsem si řikala, že se to třeba zlepší a já budu cejtit to umění, ale když polomrtvá liška začla mluvit, tak jsem to vzdala. Ten závěr byl o něco lepší, ale 85% času filmu jsem zívala nudou. Sorry, asi tomuhle umění nerozumim.
Rocky Horror Picture Show (1975)
Jetej film. Doporučuju sledovat s konzumací libovolných drog. A taky chci, aby mi Susan Sarandon nazpívala audioknihu o mým životě.
Teorie velkého třesku (2007) (seriál)
Patří mezi nejlepší sitcomy a drží se na hlavních příčkách už opravdu dlouho, ale další a další sérií si nejsem jistá, tou vtipností a aktuálností. Poslední dobou mám pocit, že na mě TBBT hází granáty vtipu a já je odrážím silným štítem do nekonečna a ještě dál. Nicméně postava Sheldona už je typ, který vchází do dějin jako první postava s Aspergerem, která se bere s nadhledem a zároveň ukazuje jeho běžné trampoty, které normální civilisty baví. K tomu sarkastik Leonard, úchyl Howard, gay hetero Raj a blondýna amerického typu Penny. Potěšila mě i postava Amy, jakožto silná žena v oblasti vědy s bláznem za přítele. Zkrátka pořád je to špička, ke které mám už několikaletý vztah, ale udrží se?