Poslední recenze (12)
Rozehrávači (2023) (seriál)
Jako fanda NFL nemuzu jinak nez za 5 hvezd. Skvely vhled do zakulisi tohoto skveleho sportu a trech jeho predstavitelu. Vyber Mahomese v jeho SB sezone se fakt povedlo, Kirk me hodne prekvapil, jak je to obycejnej tata od rodiny a hned se u me Vikes posunuli v oblibenosti vyse a Mariota a ty jejich kopance v zaverech zapasu...fakt povedena trojka :)
Vinaři (2014) (seriál)
Jasně, je to dost hloupý a někdy i trapný, ale dá se u toho krásně vypnout a většinou i pobavit. Hraje tam téměř veškerá herecká špička, krásná krajina, hezký holky...co víc si přát u oddechového seriálu.
Na sv. Valentýna (2010)
S přítelkyní jsme na to šli do kina a když po asi 20-ti minutách došlo k nějakému problému s projektorem, tak jsme si opravdu přáli, aby to už nespravili a vrátili nám vstupné. Splnilo se, vrácené peníze jsme utratili v kavárně a film pak s utrpením dokoukali na netu. Ve srovnání s božskou Láskou nebeskou nelze hodnotit jinak, než odpad.