Oblíbené filmy (10)
Pátý element (1997)
Když jsem to poprvé viděl v kině, byl jsem na rozpacích, dnes je to moje nejohranější videokazeta.
12 opic (1995)
Jeden z klasických časovkových scifi filmů, ze kterého si můžou brát všichni příklad. Tvrdé, kvalitní, skvěle vymyšlené, natočené a odehrané. Jedna z nejlepších SF všech dob.
Galaxy Quest (1999)
"Neviděli jste druhou takovou botu?" "Jen na chvíli zavřu oči, ale pozorně vás poslouchám." "Aspoň že je na čerstvém vzduchu." "Já toho scénáristu zabiju!" "Viděli jste je? Nějací Termiti nebo Dalmatini!" A tak můžu citovat do alelujá. Prostě skvělá sranda, co se mi nikdy neokouká, sám totiž pár fanoušů znám, toto je film ze života.
Život Briana (1979)
Leon (1994)
Při tomto filmu jsem se do Natalie Portman zamiloval na celý filmový život a nezměnily to ani nové Hvězdné války.
Star Trek VIII: První kontakt (1996)
Nejlepší StarTrek hned po GalaxyQuestu :-)
Odplata (1999)
Nevinní neexistují. A navíc Lucy Liu v latexu :-)
Truman Show (1998)
Scénáristické nápady Andrewa Niccola jsou skvělé, výkon Jima Carreyho bezchybný a hlavně to celou dobu šlape jako hodinky až do osvobozujícího finále.
Kontakt (1997)
Kdybychom nebyli ve vesmíru sami, tak by to takhle mohlo dopadnout nejlíp.
Interstellar (2014)
Jessica Chastain byla na moje IQ až příliš geniální, ale jinak to bylo velmi působivé. O fyzice se prosím nezamýšlejte, přece jen je to film. Dobrá zábava a na konci mi to dalo příjemně vzpomenout na román Věčná válka Joe Haldemana. 2014. Po 3 letech mi v kinotéce tento film zraje a viděl jsem ho už nejméně sedmkrát, což můžu říct v rámci SF už jenom o 5 elementu, i když to je spíš komediální komiks :-)