Recenze (86)
Mrazivá past (2021)
Hlavnú úlohu tu nemá Liam či "Morfeus", ale nádherné Kenworth Trucks, ktoré sú naozaj fajnové a pekne to celé dokresľuje okolité mrazivé prostredie.
Expend4bles: Postr4datelní (2023)
Čistá katastrofa. Kvalita filmu na úrovni "Seagalovky“, dokonca aj tam sú lepšie kúsky, ako toto.
Vikingové (2013) (seriál)
“Power is dangerous. It corrupts the best and attracts the worst. Power is only given to those who are prepared to lower themselves to pick it up.”
Obvyklí podezřelí (1995)
"The greatest trick the Devil ever pulled was convincing man he didn't exist"
Barbaři (2020) (seriál)
Roma Invicta!
Most (2011) (seriál)
Saga Norén polícia Malmö. Oproti tomuto blonďatému švédskemu stroju je aj Robocop len treťotriedny babrák.
Matrix Resurrections (2021)
Bolo fajn znova vidieť Nea a Trinity aj v strednom veku, ale inak je to prahsprosté pošliapanie a popľutie pôvodnej kultovej trilógie.
Krotitelé duchů: Odkaz (2021)
Príjemný závan nostalgie a spomienok.
Agora (2009)
Je obrovský rozdiel medzi vierou a fanatizmom. Ako presne bola zničená slávna Alexandrijská knižnica je témou mnohých diskusií a článkov. Avšak sledovanie tejto sfilmovanej teórie bolo veľmi bolestné. Aj keď skutočnosť asi bola ešte viac. Tak či onak bolo zničenie tejto pokladnice vedomostí a poznatkov staroveku veľkou stratou a mnoho múdrosti zmizlo v prepadlisku dejín.
Řím (2005) (seriál)
Cézar, ako šikovný politik a geniálny vojvodca. Oktavián, ako vypočítavý manipulátor a bezohľadný vladár na ceste stať sa prvým Imperátorom. K tomu dvojka Lucius Vorenus a Titus Pullo fajnovo dopĺňa príbeh. Intrigy a zhýralosť podávané bez škrupúl. To všetko a mnoho iného zabalené do krátkeho a výstižného názvu večného mesta, Rím.