Recenze (36)
Ken Park (2002)
Tady se nekdo pokousel o provokaci a pak z toho "vylezlo" uplne neco nesmyslneho a trapneho. Herecke vykony nestaly take za nic..
Kolja (1996)
Pro me to byl nezapomenutelny zazitek, i reakce ostatni pred nekolika lety v kinech. Myslim si, ze tehdy jsme byli jeste na filmarskem vrcholu
Rocky IV (1985)
A ja se u toho musela smat, tak "silne" mi to nepripadalo. A hlavne na konci, naivita tretiho stupne
Rocky (1976)
Abych byla uprimna, S. Stallone se mi nelibi, pripadalo mi to trapne a jak uz se tu psalo, take naivni. Pokud bych mela rozepsat filmy s podobnou tematikou, ktere me vic zaujaly, tak to bylo "Milion Dollar Baby" a "Tezka vaha".
Francouzova milenka (1981)
Možná velmi zajímavé téma a skvělí protagonisté, ale mě to moc nezaujalo.
300: Bitva u Thermopyl (2006)
Já nevím, u těchto filmů se dá koukat asi jen na trikové efekty, ale dějově mě to nějak nenadchlo. Jiné podobné filmy mě zaujaly víc.
Heidi, děvčátko z hor (1993) (TV film)
Knihu jsem pred par lety cetla a zaujala me vic, nez filmove zpracovani. Ale pro male a dospele divaky to bylo celkem uchazejici
S čerty nejsou žerty (1984)
"A privedte mi Dorotu Machalovou" :D:D..ja si jeste pamatuji, ze jsem mela znamou, ktere se ta pohadka velmi libila a kazdy rok nam davala v praci mensi test. Samozrejme jsem na tom vzdycky vybouchla:D:D
Tři veteráni (1983)
Takove typy filmu uz cesti filmari nikdy nenatoci.
Zkrocená hora (2005)
Hmm..jak by se to dalo popsat..A vyspinkal ses do ruzova poklade?