Recenze (14)
Brouk (2006)
No tomu, jak si sám rval ten zub, jsem se musela smát. Na mě moc přehnaný ......už kvůli tomu, že já osobně bych si doma nikdy nenechala cizího chlapa.
Den poté (1983) (TV film)
"Víš, co řekl Einstein o 3. světové válce? Že sice nemá ponětí, čím se v ní bude válčit, ale přesně ví, čím v té 4. - klacky a šutry."
Frozen (2010)
Pro mě jeden z nejlepších filmů poslední doby, a to hlavně díky originálnímu námětu, který tu ještě nebyl. Obdivuji filmy, které dokážou mít takhle skvělou atmosféru i přesto, že se vlastně odehrávají na jednom primitivním místě.
Humr (2015)
První polovina filmu měla potenciál, to ano. Taková mírná utopie a i já si vzpomněla na Orwella. Druhá polovina mě těžce nebavila, takže ve výsledku musím říct, že na to, jak jsem se na tenhle film těšila, je to trochu kravina, aspoň za mě.
Kruh (2002)
Asi nejstrašnější horor, co jsem viděla. No viděla, dívala jsem se přes prsty. Naomi Watts skvělá a postava Samary opravdu hrůzostrašná :). Co se týče verzí, tak ta americká mě oslovila více, než původní, zásluhu má určitě atmosféra filmu. A vzhledem k tomu, že se ještě do dneška Samary bojím, aniž bych se na Kruh podívala, nemůžu hodnotit jinak, než za plný počet.
Květ pouště (2009)
Nádherný film....
Nejlepší hráč (1998)
Denzela já můžu, a ta scéna se žehličkou a sandwichem mě teda taky pobavila :)
Pan Popper a jeho tučňáci (2011)
Jelikož zbožňuju tučňáky a tohle bylo prostě kouzelný, tak nemůžu jinak než za plný počet :-)
Pozemšťan (2007)
Jeden z mála filmů, u kterého jsem nemohla ani jíst, jak jsem ho hltala. Opravdu skvělé sci-fi, přesvědčivé, vynikající scénář. Škoda, že jsem tam s nimi nemohla sedět i já, taky bych ráda znala na pár věcí odpověď.
Román pro ženy (2004)
Nemám ráda novodobé české komedie a Román pro ženy je toho příkladem. Pro mě absolutní nuda, nuda a zase nuda. Humor, u kterého bych spíš plakala. Film, ze kterého jsem si neodnesla vůbec nic, snad jen naštvání, že se takhle zbytečně vyhazují peníze za natáčení.