Recenze (15 958)
Výdobytky průmyslové revoluce (2003) (seriál)
Průmyslová revoluce vyrobila dobytky (všelikerý spěch toliko dobrý pro hovada jest)
Stopy života - Až na věky (2014) (epizoda)
Když nic,tak jako pocta starým bardúm...a stáří vůbec... Tvůrci se tématu vyhýbají stejně jako diváci...
Rána z milosti (2005) (TV film)
Vždycky je čas se změnit. Jen to může hodně bolet......Dlouhý chybí...
Mé druhé já (2007)
Čeho se bojíme,to přitahujeme...
Blues (2003) (seriál)
Unikátní rozhovory, záběry i hudba...(viděl jen díl s Eastwoodem)...
Atentát v Ambassadoru (2006)
Bobby byl úžasnej chlap, není náhoda že po vraždách Ghádního, Kinga, Johna a Bobbyho šel svět k temnotě...Film je Leporelo které mě nebavilo...
Letíme ke hvězdám (1962)
No takové.... pro mládež (jak se píše v popisce)...jinak filmová koláž...
Čarodějné námluvy (1997) (TV film)
Hmm..nasraného krále bylo moc...a ztrhával pozornost, ostatní neměli moc co hrát...
Šťastnou cestu (1943)
Nějak to na mě nefunguje...prsíčko ve filmu pro paměťníky...
Osmy (2014) (TV film)
Strach umí líp...