Oblíbené filmy (10)
Resident Evil (2002)
Jediný opravdu hororový díl nastartoval perfektní sérii, která později poněkud zakčněla. Na film se nechá koukat i po tolika letech a až na vzhled zombíků nemám co bych vytknul.
Resident Evil: Apokalypsa (2004)
Další díl přinesl pořádnou dávku akcí. Perfektní scény v zamořenémměstě a nadpřirozené schopnosti dávaj filmu náboj. Jeden z mých nejoblíbenějších zombie filmů.
Resident Evil: Zánik (2007)
Po hororovém prvním, akčním druhém přichází, řekl bych cestovní třetí. Od počátku nákazy uběhla dlouhé doba a amerika začíná vysychat. Příběh pěkně volně navazuje na starší díly a nalezneme zde i minulé postavy. Hodnotím malinku hůře než druhý díl, ale pořád tuto sérii velmi podporuji.
Resident Evil: Afterlife (2010)
Absolutní pecka, která navazuje na koncept druhého dílu: pořádná akce. Perfektní scény (někdy trochu na ukázku 3D), jakž-takž příběh a návaznost na předchozí díly a výborná hudba. Po slabším 3tím díle se mi tento opět moc líbil. Těším se na další díl.
Americký gangster (2007)
Forrest Gump (1994)
60 sekund (2000)
Viděl jsem původní verzi (Gone in 60 Seconds 1974), ale i přes hloupejší příběh se mi tento nový líbí více. Jako fanoušek aut prostě nemohu tento film nijak urážet. Viděl jsem ho už nejmíň 10x a stále mě baví.
Rychle a zběsile (2001)
První díl rychlé jízdy. Po určité době ztratí kouzlo ohledně krásy aut, ale určitě ne tehdejší originality a příběhu. Pro každého "autaře" to je nutnost a klasika.
Rychle a zběsile 2 (2003)
Trochu ve stínu prvního dílu. Přinesl sice ještě lepší a hezčí auta, ale jinak v každém ohledu slabší - "příběh", postavy,...
Rychle a zběsile 5 (2011)
Vždycky se mi rychle a zběsile líbilo, ale tohle byla fakt pecka. Zapojení všech lídí ze starších dílů pěkně scelý celou sérii. Perfektní akční scény, známé tváře a trochu příběhu a nakonec samozřejmě "ukázka" z dalšího dílu. Jsem velmi spokojen.