Recenze (47)
Megažralok vs. obří chobotnice (2009)
docela dost sem se bavil , tolik chyb ve filmu sem neviděl od Kuvajtova napadení.Až sem žasl nad bohatou mimikou Deborah Gibson --- jinak odpadlík je pořad stejnej ;)
Resident Evil: Odveta (2012)
Další prosím :)
Hranice zlomu (2003)
hvezdu dolu za mrtvou angelinu :D jinak slušné drama !
Zkus mě rozesmát (2011)
nejlepší na filmu .... Jennifer Aniston číndál krásnějši ;)
Scott Pilgrim proti zbytku světa (2010)
Za takovej film bych trestal ... co to sakra bylo????? podle hodnoceni ostatnich sem čekal jo... to bude dalši kick ass... ale na tohle se opravdu nedalo dívat :/ je mi lito ... tohle mi přijde na urovni amaterskych videi z youtube
Herkules v New Yorku (1970)
no lepši herecké výkony snad najdete i v pornu :) káždopádně nedá se říct že by mě to nebavilo a nepobavilo,ale sledovat jak se Arnold chová a vlastně učí hrát ve filmu bylo něco :D jo chápu.. zřejmě šlo jen o svaly
Paranormal Activity 2 (2010)
Já jsem spokojenej:) podle mě všechno na co sem si u jedničky stěžoval je ve dvojce obsaženo,dozvěděl sem se důvody o kterých sem přemýšlel celý první díl,bylo to rychlejši lekavější a oceňuji atmosféru hororu bez krve :)a těch je teď opravdu málo ...od dob (Ti druzí) nic pořádného