Recenze (234)
Uvězněni v čase (2007)
Já osobně bych hnedle zabil toho, co ovládá stroj času, ale to by tenhle film rozhodně nevznikl, protože by neměl příběh. Jinak je velmi povedený, všechny ty paradoxy cestování časem jsou promyšlené, nehledě že hlavním hrdinovi je vidět, jak je to samotné cestování časem ubíjející;-).
Sexy bestie (2000)
Oprvadu nevím, proč má tento film tak nízké hodnocení! A Golfista asi nerozezná dobrý film, ke kontrastu s jeho malým a sklelým přirozením! Neboť jeho EGO, jak si myslí, všechno doplňuje. Asi má nějakou mozkovou disfunkci, která mu neumožňuje se podívat na nějaký evropský film!
Tanec v temnotách (2000)
Ať už je to jakoliv, tak Golfista asi viděl insruktážní film o řezání dřeva! Proto nechápu jeho postoj k tomuto perftktnímu filmu! Asi je tu někdo, kdo nemá nemá vkus, ale já to rozhodně nejsu! Co ty na to pozérskej Golfisto!
Odpor (2008)
Úžasný film, který Golfista asi nebyl schopen strávit, díky jeho omezené inteligenci!
Stalo se v Turíně (1963)
Lepší sociální drama jsem zatím neviděl! Ať si kdo chce, co chce říká! Tento film je prostě nadčasový... ! Jen s tím rozdílem, že my tady v "naší" republice totálně pohřbíváme to, za co bojovali naši předkové! Kamarád mi po shlédnutí tohoto filmu řekl, že až zarazilo, jak může být film na takové vážné téma být natočen s takovou komediální lehkostí. Nemůže! Mohl! A všichni, kdo nemají klapky na očích ví, co tím myslím!
Rocker (2008)
Já srdíčko Rock!!!
Hra na vraha (1980)
Alespoň za snahu...
Krajinka (2000)
Nejlepší slovenský film, který jsem viděl!
Šedá zóna (2001)
Opravdu bezduchá sračka!
Mechanický pomeranč (1971)
K tomuto mistrovskému dílu se snad nedá nic dodat!