Recenze (234)
Shrekovy Vánoce (2007) (TV film)
Příručka Vánoce pro vidláky:-P.
Blízká setkání třetího druhu (1977)
Nedávno jsem znovu po dlouhé době viděl tenhle film a takovou samoúčelnou a zdlouhavě nudnou hovadinu abych pohledal!
Bokovka (2004)
Skvělý a inteligentní film. Samozřejmě literární předloha byla ještě lepší;-).
Holka z města (2009)
I když je to blbá americká romantická komedie, tak já se u ní docela bavil.
Poldové (2010)
Nejtrapnější film Kevina Smitha! Vlastně jediný trapný, bohudík! A je na něm těžce vidět, že nepsal scénář. Opravdu nechápu proč to režíroval!
Poslední křížová výprava (2. část) (1971)
Nádherný historický velkofilm!
Poslední křížová výprava (1971)
Nádherný historický velkofilm!
Otevřené moře (2003)
Bylo by to trapné, i kdyby to mělo třeba jen deset minut. A já byl blbec, že jsem na to koukal celých 79 minut! Jediné co se mi líbilo byla ukázka lidského faktoru při počítání. Jinak nuda nuda nuda!
Teorie chaosu (2008)
Svatá pravda;-).
Krvavá lázeň (1999)
Pro mě srdcová záležitost. I když vlastně ne srdcová záležitost, ale film, který má pro mě velmi zvláštní význam. Takhle bych to asi vyjádřil nejlépe.