Recenze (118)
Mac a já (1988)
To je ještě horší než ta hnědá zrůda!!
E.T. - Mimozemšťan (1982)
Já se přiznám, že to hnědé, vychrtlé, chodící vůbec není roztomilé.. Well, the f*cking God bless America.
Letopisy Narnie: Lev, čarodějnice a skříň (2005)
Čtyři hlavní hrdinové byli trošku zdrogovaní, ale tak špatný nápad na fantasy to nebyl. Velmi nesympatická mi byla nejmladší ženská představitelka, u které jsem nikdy nepoznala, jestli brečí nebo se směje.
Auta 2 (2011)
Jak já toho Buráka nemám ráda!!
Kniha džunglí 2 (2003)
Zdálo se mi to, a nebo tam byly záběry z prvního dílu Knihy Džunglí??
Hop (2011)
Toho zajíce bych při první příležitosti vykopla. Jak já tyhle filmy nemám ráda.
Netvor (2011)
Za Patricka * navíc ;)
Monster High: Útěk z Pobřeží lebek (2012) (TV film)
Milé animace a příběh taky docela ujde. Je to trošku změna oproti ostatním animovaným filmům.
Bez dechu (2011)
Jelikož všichni odsuzují Taylora, tak kdyby tam nehrál a Lily si vytrhala obočí, všichni by hodnotili velmi kladně. Hezky promyšlené, samá akce. Nenudila jsem se. Spoiler pro ty, co odsuzují "homodlaka" - ani jednou si nesundal tričko.
Alois Nebel (2011)
Vůbec nevím, co mi ten film chtěl říct. Za animace dávám *, ale to je tak vše.