Recenze (15)
Pařba na třetí (2013)
Johnny Cash se musi obracet.... :-)
Ghost Rider 2 (2011)
Takovej nemastnej a neslanej.Přišlo mi to jako německej TV film.Rozhodně věc která měla vytěžit ještě nějaké penízky s docela úspěšného prvního dílu.
V zajetí rychlosti (2005)
100% a trávník si taky zvládl " posekat " benzínem :-)
Rychle a zběsile (2001)
Každej má nějakej film nebo něco jiného na čem vyrůstal a co mu určilo směr života no a pro mě je to právě Rychle a Zběsile, díky tomuto filmu jsem se začal zajímat o auta a stali se mojím koníčkem vystudoval jsem automobilní školu, koupil si jako první auto sportˇáka a řídil jsem ho v pičutkách ( to jsou ty látkové boty) dneska jsem z toho už vyrostl, ale vzpomínky jsou pořád.
Forrest Gump (1994)
Když v tom mě něco kouslo ........:-) Jestli dá někdo "odpad" tak ho to kousne taky.
Já, robot (2004)
Jelikož jsem měl to štěstí a na maturitním výběru děl byl i Isaac Asimov tak jsem se rozhod na tu Hollywoodskou ptakovinu podívat.Stručně a jasně aspon k něčemu mi ta maturita byla.
Četa (1986)
Zákaz hraní ve Vietnamu, opravdu zhulení herci kvůli autentičnosti a nespočet parodií a tenhle filmovej kousek ho řadí do filmové klasiky a síně slávy.Kromě Ryana od Spielberga se tomu snad nic nevyrovná.
Wall Street (1987)
Drama nebyla moje parketa dokonce i burza, akcie a všechno kolem toho šli vždy kolem mě, ale Stone mě převychoval.
Hra (1997)
Takhle zamotanej film ve kterým se ztratíte i vy a až na konci pochopíte a žbletnete " AHá " jsem dlouho neviděl tady není co zdůvodnˇovat či vyvracet, prostě mistrák za 5.
Dokonalá vražda (1998)
Filmy s Douglasem mám rád a thrillery obzvláštˇ , takže není co řešit, mě to rozhodně sedlo.