Recenze (373)
Zahulíme, uvidíme 3 (2011)
Dobrej NPH, jinak vcelku zbytečnej film.
Oko (2002)
Nevim jestli zrovna řezáni pily každejch 10 minut je nutný. Čekal sem víc, navíc místě pěkně nudný.
Hrabě Monte Cristo (2002)
Nevim proč tu všichni srovnávate, že tenhle film je úplně jiný, než je kniha, Harry Potter je taky úplně jinak zfilmovanej než v knize, a přesto má každej díl víc než 70%. Zatim jsem viděl půlku a baví mě to hodně, takže si klidně vytrhněte hrtan, že to je jinak než v knize.
Hra na utrpení (2008)
Na to, jakej to mělo dobrej začátek s klaunem, tak ten film šel pěkně do prdele.
Diktátor (2012)
Cohena mám rád a poprvý natočil film, kterej neni o 2-3 dobrejch scénách a jinak o ničem. Celej film sem se skvěle bavil.
Po přečtení spalte (2008)
Krimi hodně podprůměrná a komedie nebejt Pitta tak taky nulová. Naštěstí tam ten chlapec byl.
Probudím se včera (2012)
Kdyby tam místo Mádlo, hrálo 99% herců z ČR, tak ten film stojí totálně zahovno, takhle z toho je aspon nadprůměrnej českej film.
Velká ryba (2003)
Když má tohle 86%, tak je pak jasný, proč je Pulp Fiction jedním z nejlepších filmů. Pro mě prostě nuda, což se mi u konce filmu potvrdilo, navíc se závěrem, že to bylo vlastně o ničem.
EZO.TV (2009) (pořad)
Neuvěřitelná věc, až bych tomu vytrh hrtan.
Správci osudu (2011)
Určitě zajimavý se zamyslet, jestli tohle opravdu funguje, zda je opravdu vše náhoda nebo je zato někdo zodpovědný. Na sci-fi dobrý.