Recenze (360)
Kouř (1990)
Film, který jsem dokázala docenit až s velkým odstupem. V roce jeho uvedení mě nebavil, to jsem viděla jen světlé zítřky. S odstupem vidím jeho nadčasovost a univerzálnost pro určité společenské situace. A jinak - Sklepáci jsou fakt praštění! A alkoholik Béda dokonalej.
Zkušební doba (1988) (TV film)
Nepochopila. Ani film, ani jeho pojetí, herecké výkony, líčení, hudbu - nic. Konflikty jsou nadčasové, ale příšerně zpracované. Opravdu na hranici koukatelnosti.
Bob Dylan - Things Have Changed (2000) (hudební videoklip)
Skvělá hudba a Michael Douglas s kytarou nedbale přes rameno. Co více si přát.
Plynové lampy (1944)
Nemám tomu co vytknout. Příběh je sice průhledný - tak nějak jsem hlavnímu záporákovi nevěřila už od začátku, ale černobílá kamera, londýnská mlha a skvělý výkon Ingrid Bergmann - tohle všechno dohromady vytvořilo napínavou atmosféru domu, kde bych opravdu nechtěla bydlet. Psychická manipulace ze strany manžela, to bylo teda něco. Ztráta brože a ztráta hodinek - dokonale zahrané. Mohlo býti více Josepha Cottona ;-)
Hadí jed (1981)
Strašně smutný film. Skvěle zahraný.
Bakaláři 1997 - Dobrá zpráva (1997) (epizoda)
S odstupem doby to přestalo být aktuální. Skvělá Eva Holubová a Vlastimil Bedrna.
Galimatyáš (2009)
Tak napůl. Spousta skvělých gagů a spousta hluchých míst. Squadra ze šrotoviště byla teda ale dokonalá! 100 bodů za scénu s kaváriem a včelím rojem.
Rumový deník (2011)
Mohl to být docela zajímavý příběh o podvodech s pozemky, kdyby v něm hrál někdo jiný než Johny Depp. Moc mě nepřesvědčil, což je škoda, jeho postava alkoholického novináře nebyla špatná. Pěkně vystižená atmosféra Portorika v roce 1960, včetně hudby. Vrcholná scéna byla "plivání zapáleného špiritusu ála Rammstein" a následná jízda zdemolovaným autíčkem. A stejně by mě zajímalo, co si to kapali do těch očí :-)
Fantozzi (1975)
Skeče ze života zaměstnance velké firmy. Kdo pro něco takového někdy pracoval, v mnoha scénkách se pozná. Ne vše je však vtipné, občas je to dost křečovité. Snaživý kulturní/sportovní referent je opravdu tragédie pro kolegy. Bóbika ale stál za to!
Superhypochondr (2014)
Křečovité a netrefilo se mi to do noty. Bylo tam pár opavdu pěkných momentů, ale ubíralo se to směrem, který jsem nečekala -což by nevadilo - ale který mě neoslovil. A to vadilo.