Recenze (18)
Duna: Část druhá (2024)
Těšil jsem se asi moc.... Nějak mě to netrefilo tak jak mělo, na rozdíl od prvního dilu. Škoda, příště...6/10
Equalizer 3: Poslední kapitola (2023)
Solidní atmosféra, ale ten závěr byl tuze slaboučký... 5/10
Oppenheimer (2023)
Extrémně přeceňovaný film ... 5/10 víc nemůžu hodnotit...
Wednesday (2022) (seriál)
Výborný seriál, skvěle natočené, vynikající Wednesday, určitě si dám někdy reprízu 👍
Tlapková patrola ve velkofilmu (2023)
Tak to bylo při nejlepší vůli slaboučké, i pro dětské fanoušky ... 2*ale s odřenýma tlapkama
Gran Turismo (2023)
Výborné, zábavné, jsem rád, že jsem na to šel do kina a to nejsem fanda.... 👍... 7/10...
Matka (2023)
Slabé, slabé, nevěřil jsem ani vteřinu čemukoli, co se na obrazovce dělo...
Ambulance (2022)
Jen na vlastní nebezpečí 😁😁😁
Reminiscence (2021)
Příšerně špatný film ! To byl průšvih se vším všudy. Jednu hvězdičku ani nevím za co !...
Black Panther: Wakanda nechť žije (2022)
Zdlouhavé, nezáživné, občas i hloupé... Nebavilo mě to...