Recenze (115)
Princ a pruďas (2011)
Dokonalý na úplný vymytí mozku. Prostě dete do kina,sednete si do nepohodlné sedačky v sále,vypnete mozek a necháte se unášet tímto filmem. A vida ono to funguje! smála jsem se těm nejstupidnějším scénám,ale prostě mi to přišlo vtipné. Je to super na odreagování a vtipnýma scénama se tu rozhodně nešetří.
Vem si mou duši (2010)
Počkat,to není reklama na strašidelnou masku ? :-O .když jsem odcházela z kina mojí hlavou se procházela myšlenka :,,NO TO SI SNAD DĚLÁTE * NE !?" takovouhle kravinu jsem už dlouho neviděla. Rádoby strašidelný příběh je k smíchu žádné napětí, lekací scény absolutně nefungují. Děs.Jediné, kdy se ve mě děl malý náznak napětí byla scéna kdy mladík běží po mostě a ,,to" běží za ním. Ale jak říkám byl to jen náznak, jinak bylo to docela předvídatelné,když všichni,které jste podezřívali postupně umřou. A ta historka o tom ,že se rozparovač vrátil je tak trochu no..jak to říct ..prostě to nefunguje...nechápu jak mohl Wes Craven natočit tohle a pak tak skvělej horor jako Vřískot 4 ?....
Drž hubu! (2003)
je to skvělé. Fakt jsem se u toho pobavila dá se na to dívat třeba i stokrát a pořád mě to bude bavit.:-D Gerad je ohromující a na odreagování v pochmurných dnech je to ,,to pravé ořechové".5*
P2 (2007)
Příběh je dobrý. Herecké obsazení na tom už tak dobře není. Sice Thom je teda fakt skvělej ale slečna Angela mi vadí už od prvního pohledu. Dva policajti v autě a nevšimnou si ležícího telefonu přímo před nima ? dobře no.Není to zas tak hrozné ,dá se to shlédnout ale mile rádi na to zapomenete.
Tohle je Sparta! (2008)
zas tak příšerné to nebylo. Místama to bylo vtipné,místama to bylo však trapné. Jako taková minijedohubka to je dobré.Jednou se na to s nudným výrazem podívat a pak hodit do koše. 2*
Jízda do pekel 2 (2008)
No tak to si děláte srandu ne !?. Jednu hvězdičku dávám za jedinou originální a nápaditou scénu z tohoto filmu a to kdy se ke konci filmu hraje ta skvělá hra,to mě opravdu bavilo a užívala jsem si to,ale jinak to nestojí za nic. Začíná to hereckým obsazením pokračuje to zápletkou a končí to tím mega překvapujícím závěrem...1*
Partička (2011) (pořad)
Ale no tak. Ondra Sokol to je prostě špička nejde se u toho nesmát. Každý má jiný vkus já mám tenhle a můžu říct že mě to vždycky pobaví.
Criss Angel: Mistr magie (2005) (pořad)
tohle je špička.Sakra jak to ten chlap dělá !?.
Výchovný tábor (2007)
PROBOHA! Mila Kunis byla asi pod vlivem omamných látek když brala tuhle roli.Film,který nemá až tak špatný námět,ale to provedení !? co to sakra je ?. Odlehlý ostrov uprostřed moře kde je jakoby ,,nápravné zařízení" s perverzním dozročím a slizkým šéfem by bylo dobrý,ale co ste z toho Pane Christiane proboha udělal !?. Naprosto předvídatelné,o napětí se nedá mluvit prostě děs..3* a to nad tím zavírám obě oči.
Kriminálka Miami (2002) (seriál)
no jó Horacio je prostě borec. Převážně všechny díly jsou skvělé a mě to prostě baví.5*