Oblíbené filmy (10)
Americké psycho (2000)
MAJSTRŠTYK! Porno, porno, sex, porno, vraždy, porno, satira. Viděl jsem to tolikrát ze bych za to mohl jit do vezeni. Málo, kdo může pochopit tento film. Příběh si libuje v absurditách, nenávisti a zmatku. Když to vidíte po páté, teprve si začnete všímat těch geniálních detailů. "Spatřím krásku a vzápětí propadnu zmatku. Z jedné strany jí chci oslovit a náležitě se chovat, to jest být k ní milý,vtipný,pozorný. Ale z druhé strany, narazit jí hlavu na kůl."
Dom Hemingway (2013)
Naprostej orchestr Juda Lawa. Smršť koksu,děvek,prachů a nadávek. Takhle má vypadat pravej film. Neustálá zábava. "Buší mě v hlavě, jako kdybych v ní měl diskotéku. Diskotéku, diskotéku v Manile plnou transvestitu a kvičících prasat."
Železná srdce (2014)
Kdo chce vědět jaká byla druhá světová, ať se koukne na Fury a Ayer Vám to ukáže.
Interstellar (2014)
Na hraně zítřka (2014)
Filmy na kterym jdou vydět ty miliony ... efetky a tak dale, nebudu zbytecne rozvadět. Fantastickej film s komediálníma prvkama - Live/Die/Repeat
Noc patří nám (2007)
Repete Temnejch Zákoutí .... akorát naruby. Opět Phoenix s Wahlbergem (bezpochyby jedny z nejlepsích výkonů) ... silně emotivní kriminálka s hořkým koncem.
Temný rytíř povstal (2012)
Krásné lyrickoepické zakopnčení ságy... Tímto Batman pro mě skončil. Nikdy nebude lepšího Batmana nez Chrise Balea s Nolanam za zadkem. Zážitek z podívaný bych přirovnal k ejakulaci.
Mafiáni (1990)
Ukázkovej mafianskej film, s oblibou se na nej divam i po tísícatý-osmdestatý-šestý. De Niro + Pesci klasickej pár magorů. Díky ti Scorsese že nám točis takováhle filmy.
Zjizvená tvář (1983)
Kokainovej kral, silenec co si nikdy pred nikym neklekne. Alův výkon je legendární, a jeden z nejlpeších filmů vůbec co jsem viděl.