Recenze (76)
Sám doma (1990)
Skvělý film do vánoční pohody. M. Culkin tuhle roli už nikdy nepřekonal a Joe Pesci byl taky výborný. Jen tady jsou jedinečné a neohrané vtipy. Druhý díl jde pak dolu a trojka (bez M. C.) už ani neni film, ale sračka!!!!
Sopka (1997)
Opravdu pěkný katastrofický film, hlavně kvůli T. L .Jonesovi. Ještě jsem neviděl film, kde by zahrál špatně. Kazí to, ale naprosto nerealistické scény (odstřel budovy, přejest jeřábem).
Sniper (2002)
Tak tohle je fakt blbost. Když se celý film nachází na jednom místě, tak je jasné, že nemůže být zajímavý. Tenhle byl navíc ještě nudný. Snipes umí zahrát líp.
Shrek (2001)
Animace, dabing, osel to všechno je supr. Já jsem tady, ale postrádal více vtipů. Myslím si, že třeba u takové doby ledové se člověk zasměje víc, i když je to spíše určeno dětem.
Příliš vzdálený most (1977)
Krásný dokumentárně dělaný válečný film. Lepší herecké obsazení, než je tady moc nevidíte. Navíc je zde krásné, že film zachycuje všechny podrobnosti o válce v Arnhemu. U mně se řadí hned za Ryana a Černého Jestřába.
Seznamte se, Joe Black (1998)
Hrozně zdlouhavé nevím co by se stalo, kdyby to alespoň trochu zkrátily. Půlka filmu je o ničem. Jediné co mě zaujalo byl výkon Hopkinse.