Recenze (13)
Upíří deníky (2009) (seriál)
Mánie kolem upírů se mně úspěšně vyhýbala až do doby, než jsem si pustila vampire diaries. Jsou zde krásní herci, zajímavý děj a spoustu nečekaných událostí-ano, jsem závislá.
Zápisník jedné lásky (2004)
Typický romantický snímek, který mi přišel až moc kýčovitý. Od začátku bylo jasné, jak vše dopadne. Uznávám, že konec byl dojemný, ale děj před ním mě spíše nudil.
Světáci (1969)
Dokonalý film, u kterého se zaručeně každý zasměje.
Americká krása (1999)
Každý tento film chválil. Možná jsem od něj čekala trochu víc..zkrátka mě zklamal a nenaplnil mé očekávání.
Skřivánci na niti (1969)
Tento film mě dokázal několikrát dojmout k slzám. Nádherný příběh, který vypovídá o kruté realitě...
Hledá se Nemo (2003)
Myslím, že tento animák je pro každou generaci. Nenucené vtipné scény a k tomu dojemný příběh:). Tohle se tvůrcům opravdu povedlo.
Zvonilka (2008)
Roztomilá pohádka, která sice nijak zvlášť nenadchne, ale také neurazí:)
Rio (2011)
Sice předvídatelný, přesto příjemně oddychový a velmi dobře animovaný film:)
Černý Petr (1963)
Fantastické. Každému tento typ humoru nesedne, ale mně přijde nepřekonatelný...Ahooj...hoj:D
Bílá vrána (2008)
Vlastně mě tento film moc neoslovil, pokud si člověk přečtě obsah, nemusí se na něj dívat. A že bude happyend, to bylo jasné od začátku.