Recenze (70)
Nouzový východ (2008)
Knihu jsem nečetla, nicméně film mne velmi zasáhl...tak skutečný a tak těžký...dotkl se mne jako už dlouho nic
Humr (2015)
Zvláštní.... Toto slovo se asi hodí nejvíce.
Birdman (2014)
Vůbec by mě nenapadlo tento film řadit k Gonzálezi Iñárritu, jak znám jeho dosavadní tvorbu... celý snímek jsem čekala to nejhorší, co nakonec asi ani nepřišlo.Úžasná kamera - v jednom záběru skoro celý film, to mě baví! Také kostýmy a výkony na jedničku. Ještě dlouho ve mně bude doznívat.
Mý věci (2013)
Dobrý nápad... akorát by film stačil o polovinu sestříhaný a možná by měl i větší náboj... a přidat více scén s babičkou a možná trochu jiný konec...
Chlapectví (2014)
Natocit casosberny dokument neni nejlehci zalezitost..Natoz casosberny hrany film,ktery by dobre fungoval.. proto ocenuji praci rezie..a pribeh samotny snad ocenim vice az casem..az sama projdu podobnym procesem..
Divoké historky (2014)
vtipne a pritom ne povrchni, zabavne i hluboke..
Teorie všeho (2014)
Myslim,ze je dobre,ze se toci takoveto filmy..alespon nam pripomenou,ze i kdyz mame cely svet na dlani,je potreba si vazit kazdeho okamziku..protoze nevime dne ani hodiny.. protoze vse,co mame je tak neskutecne nejiste, prchave a vzacne..
Krajinka (2000)
Překrásná hudba...zajímavá kamera (např.pohled na fotografii skrze lupu) a především silné příběhy, které jako by byly utkány z obyčejnosti. Ten pocit - neurčitého chvění maličkostmi, které samy o sobě jsou právě TÍM životem.
Hedvábná cesta (2007)
Skvělá hudba, výjimečná kamera a duševně-estetické blaho s dramatickým kontextem
V červenci (2000)
Následuj Slunce.