Oblíbené seriály (10)
Hvězdná brána: Hluboký vesmír (2009)
Pro nezasvěceného (tj. nefanouška původní série či dokonce filmu) je tohle rozhodně nejlepší řada Star Gate.
Červený trpaslík (1988)
Prostě legenda, kdykoliv znovu a znovu k vidění. Tečka.
Česká soda (1993)
Chachá, tak něco takovýho se v úžasné multikulturní nové Evropě už rozhodně točit nebude.
Řím (2005)
Co k tomu říct? Že asi takhle nějak si opravdu představuju starověký Řím.
Divoké sny Maxipsa Fíka (1983)
Původní Fík je skvělej večerníček, ale teprve tady to nabralo ty správný grády!
Bludička (1981)
Geniální. Juřičkův dabing už bohužel neni to co Kaiserův, a ten se navíc bohužel už prakticky nikde nevyskytuje....
Falling Skies (2011)
Nechápu to místní nízké hodnocení, pořádná sci-fi jízda jaká tu dlouho nebyla, okupovaná Země, nepřetržitý boj s emzákama (ti jsou fakt dobře udělaný), sympaťák Will Patton... Jasně, je to hodně "seriálový", občas to stagnuje a příliš se dokola řeší vztahy hlavních hrdinů, ale v únosné míře. Podle mě mnohem lepší než třeba Walking Dead... Viděno až do konce všech 5 sérií.
Tajuplný podzemní svět (2017)
Rozhodně zatím nejlepší "cílkovina"
Expanze (2015)
wow wow wooow, konečně pořádná sci-fi od Syfy