Recenze (19)
Disaster Movie (2008)
Ten názov presne vystihuje ten film : Katastrofálny film.
Velkej biják (2007)
Sem tam som sa zasmial ale jednu hviezdicku si to nezasluzi.
Bratislavafilm (2009)
Tento film už asi viac posrať nemohli.
Pokoj v duši (2009)
Nuda... Vôbec ma tento film nezaujal.
Profesionálové (2008) (seriál)
Taký dobrý seriál ale ked tam dali toho noveho herca tak to strasne pohnojili. Teraz to vobec neje vtipne a je to nahovno. Prve 4 serie to bolo take ze sa nato dalo pozerat ale teraz to je naprd serial.
Mafstory (2006) (seriál)
Mne sa tento seriál páčil až do 7. série ale potom to tak pohnojili že sa nato už nedalo pozerať. Ale po siedmu sériu je to super zábavný seriál.
Rocker (2001)
Je to priemerná hudobná komédia ale preto že som ich videl málo tak to neviem posúdiť presne, ale mne osobne sa to páčilo.
Wolf Creek (2005)
Najviac ma sralo že polovicu filmu tam len chodili po austrálii a nič sa nedialo.Ale potom sa mi to strašne zapáčilo.Je to celkom dobrý a brutálny film.
Kurýr 2 (2005)
Tak toto bola riadna somarina!!! Tolko nereálnzch scén v jednom filme som ešte nevidel(napr. Po ňom strieľa 20 chlapov a on ich zabije s rukami). Uplne nahovno film.
RRRrrrr !!! (2004)
Ja neverim že sa vám to nepáčilo. Super komédia na 100% uplne skoro vsade som sa smial. nechapem ktory debil tomu da odpad!