Recenze (46)
Bai Ivan - The Movie (2021)
Viděl jsem v Bulharsku v kině. Je to film plný více či méně vtipných gagů. Nějaká část filmu se odehrává jako road movie, jiná jako zábavná soutěž o vaření. hraje tam minimum herců a je tak k vidění několik dvoj či více rolí. Je to takový ten hloupější typ humoru, který každému nesedne, ale mě to nevadilo, není to rozhodně nic vyjímečného, ale jako jednorázová komediální oddechovka to účel splní.
Božská Florence (2016)
Florence si ve svém hudebním životě musí připadat, tak jako Truman Burbank ve svém filmu, vše je předem naplánované, jen aby se milostivá nedozvěděla pravdu.
Neutečeš (2014)
Nechtěl bych moc spoilovat, ale ten začátek i konec je něco asi jako ...
Stoletý stařík, který vylezl z okna a zmizel (2013)
Pro někoho Forrest Gump, ale pro mě spíše švédský Jára Cimrman.
Pixely (2015)
Nebylo to zase až takový fiasko jak jsem si myslel, první polovina je rozhodně lepší a vtipnější, než ta druhá, ale co na plat, Kevin James a Adam Sandler mě zase celkem pobavili
Chappie (2015)
Pro mě teda obrovské překvapení, někdo může namítat, pozor spoiler!!! Jak nemůže robot, který už umí převést nervový systém člověka do počítače a potom ho vložit do těla robota nevědět, že když hodí hvězdici po někom, že ho neuspí, ale zabije, to je podle mě jednoduchý, Chappie je vlastně stejný jako malé dítě a co dělá malé dítě? Důvěřuje rodičům a když mu "táta" řekne že to tak je, tak to tak prostě asi bude, všechno ostatní si potom přečetl na internetu, tak se to naučil a neměl čas na to aby hledal jestli náhodou hvězdicí nebo nožem někoho nezabije. Takže já jsem byl u sledování filmu nadmíru spokojen.
Pád do ticha (2003)
Příběh je rozhodně na 5*, ale rozhodl jsem se hodnotit film a tam mi nevychází víc než 3* Jistě, samozřejmě, bylo velice emotivní sledovat opravdový příběh dvou horolezců, jejich obrovskou touhu po životě a silnou vůli se kterou disponovali, ale když jsem to sledoval jako film a de facto jsme všichni věděli jak to nakonec skončí, tak jsem nakonec nebyl ničím vyjímečně překvapen a jen jsem prostě sledoval co všechno může život přichystat.
Jeníček a Mařenka: Lovci čarodějnic (2013)
Až na to oslovování Jeníčku a Mařenko, což by se spíš hodilo třeba do nějakýho pornofilmu to bylo parádní akční béčko s přiměřenou dobou sledovanosti, Já ač stále víc spíš sportovní než filmový fanda, jsem u toho měl v telce puštěnej fotbal a přesto jsem se jenom jednou jedinkrát kouknul jak to vlastně hrajou, jinak jsem celou dobu sledoval film a to se musí promítnout do mého hodnocení.
Hon (2012)
Herecky naprosto bezchybné, ale pro mě nevyužitý potenciál i přes stopáž skoro 2 hodin mi připadalo, že tam hodně věcí chybí a o tom hlavním co se tam děje se jakoby chodí po špičkách. Mě to spíš připomínalo v ''hodně velkých uvozovkách'' jako pohádka, než jako drama.
Vlastní zbraň podmínkou (2012)
V půlce filmu už jsem měl sto chutí přetočit film dál, abych věděl jak to všechno nakonec dopadne a co za tím vším vlastně stojí, vydržel jsem, dočkal jsem se a to je asi tak všechno.